Klachtenregeling
Klachtenregeling Fysiotherapie GCN
Bij Fysiotherapie GCN streven we naar de hoogste kwaliteit van zorg en tevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. We vinden het belangrijk dat u dit aan ons meldt, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en onze zorg continu kunnen verbeteren.
Vanaf 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht. Deze wet verplicht zorgaanbieders om een klachtenregeling te hanteren en een onafhankelijke klachtenfunctionaris beschikbaar te stellen. Fysiotherapie GCN is aangesloten bij het Keurmerk Fysiotherapie, dat hierin ondersteuning biedt.
Wat te doen bij een klacht?
Wanneer u een klacht heeft, verzoeken wij u om eerst contact met ons op te nemen. Samen kunnen we in een gesprek proberen tot een oplossing te komen. Indien gewenst, kunt u iemand meenemen naar dit gesprek.
Mocht de klacht hiermee niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kunt u een klachtenformulier indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris via het Keurmerk Fysiotherapie. De klachtenfunctionaris begeleidt u kosteloos en onafhankelijk tijdens het proces.
Klachtenprocedure
1) Melding: Dien uw klacht schriftelijk in bij Fysiotherapie GCN.
2) Gesprek: We plannen een gesprek om samen naar een oplossing te zoeken.
3) Onafhankelijke klachtenfunctionaris: Indien nodig wordt uw klacht doorgestuurd naar een klachtenfunctionaris.
Meer informatie over de klachtenregeling vindt u via de website van Keurmerk Fysiotherapie.
Heeft u verdere vragen? Neem gerust contact op.